niedziela, 4 grudnia 2011

Palety

Po budowie zostaje zazwyczaj dużo palet.
Cześć z nich czasem udaje się sprzedać, cześć do niczego się nie nadaje tylko do spalenia, cześć można wykorzystać a kilku ...zrobić cuda jak te na zdjęciach !
Łóżka i siedziska;
stoliczki, ławy
stoły i biurka;
półki i półeczki oraz regały;
wieszak na ubrania
coś w ogrodzie i wiele wiele innych rzeczy



Zdjęcia z ulubionego pinterest

Drogę w ogrodzie- zwaną promenadą ;-) zrobioną częściowo z palet już mam !

 Zeby nie być gołosłowną: rzeczona promenada :D Zdjęcie zrobione z okna.
 ps.
Jestem w trakcie szlifowania dwóch palet z których zrobię łóżko nastolatkowi.
Ciekawe czy w całej UE palety są ta fatalne które mam ja ;-) Nie sądzę.
Choć wybrałam najlepsze z najlepszych końca szlifowania i naprawiania nie widać.
Zobaczymy co z tego będzie :-)

2 komentarze:

  1. Trzymam kciuki za ambitny projekt - na pewno będzie oryginalny!
    Ostatnio łakomym okiem patrzyłam na ogromną szpulę po kablach zostawioną w centrum miasta (ale pewnie nie bezpańską) - chętnie bym ją przygarnęła do adaptacji w ogródku na stolik pod gruszą :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ha, na ogromną szpulę też mam chęć !
    A jaką znalazłam inspirację co z niej zrobić...rodzaj regału na książki :D
    Ale raczej nie tak bym ją wykorzystała ;-) bo już widziałam dzieci przetaczające to-to po salonie :-)))
    Ale stół byłby pierwszorzędny !

    OdpowiedzUsuń