poniedziałek, 20 czerwca 2011

Kuchnia zdjęcia z sieci czyli inspiracje

Mam trochę zdjęć dzięki Bestyjeczce- cmok :-) i Bei -cmok :-)
To sobie kleję ,a co :D




Tu podobają mi się lampy, cudowny stół z toczonymi nogami i krzesła ( mam podobne !).









 Wszystkie te kuchnie oscylują wokół jasnego (brzoza,klon, dąb bielony, wiąz,jesion ) lub ciemnego drewna ( ciemny dąb, orzech ) z dodatkiem grafitu, popielu, bieli.
Drewno ze słojami to moja miłość :-) i takie wybiorę. Do tego gres monocibec montsegur. A na ścianę ...?
W prezentowanych kuchniach brakuje mi koloru.
Uzupełnię go tkaninami i dodatkami.
Będę tam też moje rupcie: stare żelazka, moździerz i wagi. Roślinki jak zioła. Nie będzie tak nowocześniej jak na większości zdjęć .
Taki jest plan a i tak reszta wyjdzie w trakcie:
1. nie mam wybranych uchwytów
2. nie mam wybranych płytek na ścianę, mają być nieduże 10x10 cm. Może biała mojolika tubądzina...?
3. nie wybrałam sprzetów,ale będą inox'owe
4. nie mam wybranego blatu
5. nie mam wybranych wielu innych rzeczy :-)))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz