środa, 19 października 2011

Jasne pokoje dziecięce

Wrzucam sobie kilka zdjęć pokoi dziecięcych, żeby mi nie umknęło.
Idea jest taka, że ściany będą białe.
Mają stanowić tło dla spokojnych mebli i kolorowych dodatków.
Nie mam zamiaru tworzyć pokoi,które są wystudiowanymi koncepcjami.
Niech dzieci w dużej mierze decydują same co chcą mieć...za moją małą podpowiedzią :D
U córki łóżko będzie metalowe z jusk.
Takie sobie wybrała :-)

Jest kremowe. Do tego sosnowe meble: witrynka, komody i biurko. Jakaś półeczka. I wieszaczki.
Na łóżku kolorowe poduszki, na podłodze dywan...nie wiem jeszcze jaki.


2 komentarze:

  1. Spisałam sobie kiedyś mądre zdania o bieli z "decoratorium", które mi polecałaś - trzymam je w moim magicznym "czerwonym notesie". np: "białe wnętrza otwierają przestrzeń na kolory"..,"biel jest ponadczasowa...będzie dobrze wyglądać za 5, 25 i 125 lat'" itd... Świetne inspiracje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty wiesz, że nie jestem zwolenniczką "wszystko na biało". Okropnie mnie męczą te pobielane meble i te specyficzny styl.
    Ale faktycznie białe ściany są doskonałym tłem i polem do popisu :-)
    Zabawki, książki, gry- wszystko jest tak kolorowe, że samo to tworzy nastrój i klimat.
    A po za tym muszę wykorzystać meble, które już mamy. Dlatego meble u Z. będą sosnowe. Mają swoje lata i lubię je. Ot co :-)

    OdpowiedzUsuń