poniedziałek, 2 czerwca 2014

Renowacja podłogi na werandzie i parada smoków 2014

Na początku maja podjęliśmy "walkę" z modrzewiową podłogą na werandzie.
Olejowanie desek kompletnie się nie sprawdziło.
Deski bardzo się zabrudziły , brud wżarł się głęboko i jedynym sposobem doczyszczenia  było szorowanie ich w pocie czoła.
Szorowaliśmy przy pomocy preparatu do czyszczenia drewnianym tarasów min. szorowaliśmy kilka dni w pocie czoła.
Jeżeli ktoś powie, że lepiej wyglądały brudne deski, bo takie " naturalnie zszarzałe, i popielate" to powiem, że jest w błędzie.
Brudne deski były obrzydliwe :-)





Drewno modrzewiowe ma piękny kolor, niestety nie udało się doczyścić go na 100%
Ale i tak odzyskał swoje piękno :-)
Zdjęcie polakierowane tarasu wstawię jak tylko przestanie padać.

 Wczoraj byliśmy na Paradzie Smoków. Nie byliśmy na tej corocznej imprezie kilka lat, więc najwyższy czas było ją "zaliczyć".
Ludzi mnóstwo i aż 42 smoki się prezentowały.
Zdjęcia robione w gęstym tłumie,ale i tak można podziwiać pomysłowość twórców.



















To tylko niewielka cześc smoków.
Wszystkie smoki wykonane własnoręcznie przez prezentujących, wszystkie z ekologicznych materiałów co widać :-)

4 komentarze:

  1. Świetnie jest ten artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka drewniana podłoga jeśli jest we właściwy sposób zabezpieczana to na pewno będzie w stanie przetrwać bardzo długo. Ja również deski na podłogę drewnianą kupowałem w https://artcorestudio.pl/podlogi-drewniane/deski i już wiem, że wybrałem bardzo mądrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie napisany artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Co by nie mówić sama podłoga w naszych wnętrzach jest niezwykle ważna i ja jestem zdania, że w przypadku drewnianych podłóg na pewno warto jest oddać ją do cyklinowania. U mnie tymi pracami zajęli się fachowcy http://cyklinowanie.szczecin.pl/ i całość wygląda naprawdę super.

    OdpowiedzUsuń